Isolution

5 - 03 - 2012

Αρτοζαχαροπλαστεία και Ποιότητα

Παρόλο που η κρίση έγινε αισθητά αντιληπτή από τη χώρα μας τα τελευταία χρόνια και παρά του ότι επηρεάστηκαν από αυτήν, σχεδόν όλοι οι πολίτες, κάποιες βασικές μας ανάγκες θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Οι γαστρονομικές ανησυχίες και κυρίως η καθημερινή συνήθεια επίσκεψης στο φούρνο της γειτονιάς δεν θα αλλάξουν. Εκεί, εκτός από αρτοποιήματα και σφολιατοειδή, διατίθενται πλέον και άλλα προϊόντα όπως γλυκά, σάντουιτς, γαλακτοκομικά, χυμοί φρούτων κ.α. Η επιτυχία μιας επιχείρησης, παλιάς ή νέας, κρίνεται από πολλούς παράγοντες, μερικούς από τους οποίους παρουσιάζουμε παρακάτω:

  1. Η τοποθεσία: Ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο παίζει η τοποθεσία της επιχείρησης. Ξεκινώντας μια δραστηριότητα σε ένα «εμπορικό σημείο», ενισχύεται η επισκεψιμότητα του καταστήματος τον πρώτο καιρό λειτουργίας. Η ανάρτηση καλοσχεδιασμένης διαφημιστικής πινακίδας σε κεντρικό δρόμο προβάλει σε συνεχή βάση την επωνυμία της επιχείρησης και μέσω αυτής οι διερχόμενοι γνωρίζουν την ύπαρξή της (προσοχή στο υφιστάμενο νομικό καθεστώς).
  2. Η διακόσμηση: Ένα φιλόξενο και «ζεστό» περιβάλλον, κάνει την ολιγόλεπτη διαμονή του πελάτη στο κατάστημα πιο ευχάριστη. Η ορθή διαρρύθμιση των οφέλιμων χώρων εξυπηρετεί την περίηγηση του πελάτη μέσα στο κατάστημα και διευκολύνει το προσωπικό να εργαστεί αποδοτικότερα. Οι σωστά τοποθετημένες βιτρίνες εξυπηρετούν στην καλύτερη προβολή όλων των προϊόντων της επιχείρησης, από πελάτες εντός καταστήματος και περαστικούς.
  3. Το προσωπικό: Όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις επενδύουν χρόνο και χρήμα στην διαρκή εκπαίδευση του προσωπικού τους. Το συστατικό της επιτυχίας δεν είναι μυστικό και πλέον κάθε επιτυχημένος επιχειρηματίας το γνωρίζει. Οι δυναμικές και ευχάριστες προσωπικότητες ενισχύουν την αποτελεσματικότητα κατά την παραγωγική διαδικασία και τονώνουν τις πωλήσεις κατά την επαφή με τον πελάτη. Η δημιουργία προσωπικών σχέσεων με καθημερινούς πελάτες του καταστήματος είναι μέρος της εξωστρέφειας της επιχείρησης και επιβάλλεται διότι κατά αυτόν τον τρόπο συντηρείται ένα «ενεργό» πελατολόγιο και διαδίδεται, από τους πελάτες πλέον, το όνομα της επιχείρησης αναπτύσσοντας έτσι τη φήμη της.
  4. Υγιεινή: «Η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά», έλεγαν οι γιαγιάδες μας και θα το επαναλαμβάνουμε για πολλές γενέες ακόμα! Επιβάλλεται όλοι οι χώροι της επιχείρησης (διάδρομοι, βιτρίνες, χώροι παραγωγής, τουαλέτα, αποθήκες κτλ) να καθαρίζονται σχολαστικά και συνεχώς. Το «ανυποψίαστο» μάτι του επισκέπτη στο κατάστημα, δεν παύει να είναι καχύπτοπτο σε κάθε είδους ακαθαρσία, λεκέ, σκόνη ή ακόμα και δαχτυλιές. Επειδή λοιπόν, «Μια εικόνα σημαίνει χίλιες λέξεις», ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα που πρέπει να κερδίσει η επιχείρηση είναι η τήρηση των κανόνων υγιεινής και καθαριότητας σε όλες τις διαδικασίες.
  5. Διαφήμιση: Περιοδικά, ράδιο, εφημερίδες, επαγγελματικοί οδηγοί είναι μέσα που μπορούν να ενισχύσουν την εικόνα του καταστήματος σε τοπικό ή εθνικό επίπεδο. Τα τελευταία χρόνια και με την ενίσχυση της παρουσίας του διαδικτύου στη ζωή μας ο κόσμος έχει εξοικειωθεί ιδιαίτερα με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών. Μέσα από τη νέα αυτή συνήθεια έχουν αναπτυχθεί νέοι τρόποι ανάπτυξης μιας διαφημιστικής καμπάνιας χαμηλού ή υψηλού κόστους. Συνδιάζοντας τα παραπάνω μέσα και έχοντας πάντα ξεκάθαρους στόχους ως προς τα επιθυμητά αποτελέσματα, από την διαφήμιση που θα κάνει ο επιχειρηματίας, μπορεί μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να διαδώσει ποικίλα μυνήματα προς το κοινό που απευθύνεται, όπως: προσφορές, παρουσίαση νέων προϊόντων, ενημέρωση για εκδηλώσεις κτλ
  6. Ποιότητα: Η ανάγκη εξασφάλισης υψηλού επιπέδου ποιότητας στα τρόφιμα, έχει οδηγήσει στη θέσπιση νόμων και κανονισμών στους οποίους υποχρεούται η επιχείρηση να συμμορφωθεί. Το υφιστάμενο κανονιστικό πλαίσιο κάνει υποχρεωτική την εφαρμογή συστήματος αυτοελέγχου HACCP. Προαιρετική είναι η πιστοποίηση με σύστημα διαχείρισης ασφάλειας των τροφίμων ISO22000.

H ISOLUTION, πιστή στις δεσμεύσεις της, παραμένει πάντα στη διάθεση των επιχειρηματιών όλων των κλάδων, προκειμένου να παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες ανάπτυξης συστημάτων διαχείρισης. Σκοπός μας η ανάπτυξη άρτιων διαδικασιών παραγωγής και επιπρόσθετης προβολής της επωνυμία σας μέσα από την εγγύηση που προσφέρει στον τελικό καταναλωτή η τήρηση διεθνώς αναγνωρισμένων προτύπων.